Introducere
Serviciul nostru de monitorizare siteme de alarmare este o componentă vitală a pachetului dumneavoastră de securitate. Următoarele informaţii vă vor ajuta să înţelegeţi procedurile noastre de operare, şi pot fi adaptate pentru a se potrivi nevoilor dvs. individuale. În acest fel putem oferi serviciile care aveţi nevoie.
Înţelegerea protocolului noastru de monitorizare alarme va ajuta în primul rând să evitaţi reactii costisitoare de actiune in caz de alarma şi în al doilea rând a vă ajuta obtinerea unor beneficii maxime de la sistemul dvs. de alarmă insotit de serviciul nostru de monitorizare.
Obiectivele noastre
- Sa vă oferim cel mai bun, sigur, flexibil si mai transparent serviciu de monitorizare disponibil în Bacau.
- Sa va oferim o deplina transparenta a serviciilor de monitorizare si interventie prin raportarea in timp real pe telefonul beneficiarului a unei notificări (prin intermediul aplicației noastre pentru smartphone-uri) care să conțină un text clar și concis despre starea sistemului dvs., a informațiilor cu privire la ora, data, zona, descrierea zonei care a generat alarma, starea de armat sau dezarmat a sistemului însoțită de numele persoanei care a efectuat operațiunea, cădere sau restabilire de tensiune 230 Vac. Anunțarea se face la 6 secunde de la recepționarea la dispeceratul nostru a semnalului de alarmare în marea majoritate a situațiilor.
ATENȚIE ! Doua mari avantaje va sunt oferite prin serviciul de notificare.
- Acesta nu este doar o simplă notificare de informare, este o dovadă ca informațiile trimise de sistemul dvs. de securitate ajung la serverele noastre care rulează aplicația de monitorizare și implicit pe ecranul operatorului dispecer, deci canalul de comunicație între sitemul dvs. de securitate și dispeceratul nostru este perfect operațional! Nu confundați semnificatia acestei notificări cu cea a unei notificări transmise de un dispozitiv local conectat la centrala dvs. de alarmare.
- În cazul recepționării unui mesaj de alarmă, dvs. vă puteti astfel conecta de oriunde (prin intermediul unui smartphone sau laptop cu conexiune la internet) la sistemul dvs. de supraveghre video aflat în locația protejată pentru a vizualiza live modul de reacție al echipajelor noastre de intervenție, timpul de intervenție, etc.
- Sa vă oferim informaţii procedurale şi tehnice astfel încât să puteţi maximiza beneficiile sistemului dvs. alarmă, inclusiv oferindu-vă acces la jurnalele de activitatea ale dvs. respectiv la mesajele recepționate la dispeceratul nostru precum și la informațiile ce privesc tratarea alarmelor de către dispecerii noștri împreuna cu echipele de intervenție prin intermediul serviciului nostru de expediere automată a acestora prin email la adresele specificate de dvs. sau la cerere expresă.
Atentie: Datele sunt prelucrate și transmise în mod automat de către serverul nostru de monitorizare, fara intervenția operatorilor noștri, neexistând suspiciunea că ele ar putea fi „alterate”, ele sosind în casuța dvs. de email în fișiere format .pdf.
Să oferim clienților noștri o resursă de informaţii pentru a-i ajuta să controleze cât mai eficient accesului angajaților lor în sediu și spațiile proprii, cu scopul expres de a elimina posibilitatea furturilor comise de către personal sau a utilizării neadecvate a acestor spații.
Să întreținem sistemele de securitate, să le îmbunătățim în mod constant funcționarea, să le reconfigurăm odată cu apariția unor noi tehnologii de securitate astfel încât activitatea noastra să reducă posibilitatea producerii de alarme false.